https://izyanyancinnamon.blogspot.com


About Me Exchange links Giveaway 2015 Home Kesihatan Tips

Saturday, 30 January 2016

FIRST MINI GIVEAWAY BY MIMIEBELLA91

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Segmen ini akan berlangsung pada 22 January 2016 hingga 28 February 2016 dan tamat pada 11.59 PM

Alamak sis saya ni tak gemar sangat pakai minyak wangi ni huhu.Tapi yan kongsi sikit pengalaman dulu2 ye hihi.Bagi yan,yan gemar memilih perfume yang simple murah serta tak mengeluarkan wang yang banyak semata untuk perfume ja,beli pasar malam pon dah cukup janji wangi serta halal untuk solat :) Yan selalu beli kat pasaraya ja hihi faveret perfume paling menjadi pilihan yan zaman muda-muda dulu shurah.Walaupun harga tak cecah ratusan ringgit tapi bagi yan berbaloi beli.Tahan lama jugak laa.harga dia pon bawah Rm 10 :D hihi.

Sebelum beli yan akan cuba dulu.Yan mesti akan mencuba terlebih dahulu bauan dari perfume tersebut dalam masa sehari sebelum  mengambil keputusan untuk membelinya. Kenapa? Wangian dari perfume biasanya berubah mengikut peredaran waktu. Baunya akan berbeza selepas disembur dan selepas 2-4 jam selepas itu.Kalau masih bau walaupun sikit yang disembur pada tangan tu besok baru pegi borong hoho.

Tips lain yan rasa bila kita guna perfume ni jangan terlalu terdedah pada sinaran matahari dan suhu yang panas,ini sebab yan rasa bila duduk tengah panas bau perfume makin berkurang biasalaa perfume yang bukan dari ratusan mahupun jutaan ringgit kan huhu ditambah lagi belum campur peluh sendiri :}
 
Itu saja kod sis saya kongsi maaf andai terkurang saya support sis tq sis anjurkan GA ni ^^

3 comments:

Aqilah Azmi said...

ahaha goodluck! qila pun takpakai perfume memahal hiks

The KehalusanKelembutan said...

salam , moga berjaya :)

Umie Yana said...

Good Luck Yan..
Owh ye, saya nak tag awak yee.. jangan marah tau..

http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/02/segmen-bloglist-beeha-10.html


Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :) Fikir semula sekiranya anda ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.Anda akan didakwa sekiranya berbuat demikian.Terima kasih atas kerjasama yang diberikan..Teruskan pembacaan anda.